Jak vytvořit dokonalou firemní stránku?

Webová stránka by měla být základní kamenem online prezentace Vaší společnosti na internetu. Tento článek Vám poradí, co udělat pro to, aby byla webová stránka společnosti perfektní.

Mějte jasný cíl

Každá webová stránka společnosti je tak trochu jiná, protože slouží jinému účelu. Chcete-li, aby vaše firemní webové stránky byly přínosem pro příchozí uživatele, kteří si kupují produkty či služby, je třeba je stránky tvořit na základě tohoto cíle. Chcete-li, aby stránka poskytovala informace nebo přiměla potenciální klienty, aby vám zavolali, musíte ji budovat s ohledem na tento cíl. Webové stránky bez jasného cíle Vás budou stát jen čas a peníze, a přitom Vám i příchozím uživatelům poskytnou jen malý, pokud vůbec nějaký užitek.

Definujte, pro koho je web určen

Sami byste měli vědět, kdo je nebo má být Vaším typickým zákazníkem. Velmi často se to odvíjí od produktů a služeb, které poskytujete. Pojmenujte si svou cílovou skupinu a definujte, jak s touto skupinou co nejefektivněji komunikovat prostřednictvím své webové prezentace.

Struktura webu

Struktura webu musí být jasná, srozumitelná, intuitivní. Vše musí být podřízeno uživateli, který se musí rychle dostat k požadovanému cíli. Ať už jde o dokončení nákupního procesu u e-shopů, či informaci o produktu nebo službě a kroku, kdy Vás chce návštěvník stránky přímo kontaktovat. Stejně to platí i pro roboty internetových vyhledávačů, kteří na základně výše uvedených požadavků stránku ohodnotí a zařadí ji na konkrétní místo seznamu výsledku vyhledávání. Webová stránka společnosti může být postaven různě, od jednostránkového webu až po velké weby s mnoha podúrovněmi. Vždy je třeba poskytnou informace o vaší společnosti, přehledu produktů/služeb a kontakt.

Obsah

Obsah by měl být co nejvíce specifický směrem k činnosti Vaší společnosti. Nejúčinnější je, když obsahu na webu píše někdo z lidí uvnitř společnosti, protože zná všechny procesy, detaily o produktech a především firemní kulturu, která by se měla v textech webových stránek firmy odrážet. Málokterá firma však investuje do člověka, který by měl tuto kreativní činnost na starost.  Obsah tak často píše někdo, kdo to dostane přiděleno a tvoří obsah vedle své hlavní pracovní náplně. To se vždy odráží na jeho kvalitě.

Nebavíme se jen o obsahu, který z počátku naplní firemní stránku, ale o obsahu, který bude kontinuálně přidáván a bude tak stránku udržovat neustále aktuální.  Jen tak bude mít Vaše stránka šanci umístit se na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání. Pokud si na úpravy vašich firemních webových stránek netroufáte, nebo na ně jen prostě nemáte čas a kapacitu, obraťte se na nás. Vaši firemní webovou stránku podrobíme důkladné analýze a navrhneme takové řešení, aby stránky odpovídali aktuální trendům a byly co nejvíce konkurenceschopné. Případně navrhneme a vytvoříme novou webovou stránku.

V následujícím díle Vám poradíme, jak vytvořit profily Vaší společnosti na sociálních sítích, které vytvoří štít pozitivního obsahu o Vaší společnosti. Zůstaňte s námi v kontaktu.

Svěřte firemní reputaci do rukou odborníků

Nemáte na výše uvedené postupy čas, nebo si na jejich realizaci sami netroufáte?
Domluvte si s námi termín schůzky, nebo nám zavolejte na tel. 257 329 315.